Få styr på økonomi, deadlines og compliance med dedikeret kontraktstyring

COMAsystem er et intuitivt online kontraktstyringssystem, som giver jer mulighed for at danne overblik over samtlige kontrakter og aftaler – nemt og hurtigt.

COMAsystem overholder lovgivningen i EU-persondataforordningen, hvorfor man som virksomhed ligeledes overholder forordningen, når man opbevarer sine kontrakter og indkøbsaftaler i systemet.

Contract Lifecycle Management

Ubegrænsede antal kontraktskabeloner

Individuelle input felter

Digital underskrift med touch eller NemID

Opbevaring og backup

Styring og alarmering

GDPR compliant automatiseret sletning

3 parts integration med API

Scan eller email direkte ind i systemet

BOOK ET MØDE MED BO!

Med COMAsystems kontraktstyringssystem får din virksomhed:

 

Overblik og besparelser
Med COMAsystem undgår I at forpasse muligheden for at forny, opsige, forhandle eller prisjustere jeres kontrakter fremover, og undgår derved de dyre konsekvenser en misligholdt kontrakt kan medføre.

Organisationen passer til jer
Systemets organisatoriske opbygning ligner jer og bliver opbygget med jeres lande, lokationer og afdelinger.

Kontrakten lever i COMAsystem
Kontrakten oprettes via jeres egne kontraktskabeloner og systemet generer automatisk færdige kontrakt pdf’er klar til underskrift.
Der kan oprettes et ubegrænsede antal skabeloner for afdelinger, lokationer og arbejdsområder.

Digital underskrift
Kontrakten sendes direkte fra systemet til underskrift til eksterne parter og man kan vælge, at underskrive med touch signering, medarbejder NemID eller privat NemID.

Skræddersy til jeres behov
Systemet kan tilpasses så det opfylder jeres specifikke behov, da vi kan levere 4 moduler, som er tilpasset Købs-, Salgs-, Personale-, og Servicekontrakter. Læs mere om funktionerne under det enkelte modul.
I kan selv tilføje skræddersyede felter til alle moduler.

Tilgå dine kontrakter udenfor kontoret
Om din bogholder har hjemmekontor eller du blot ønsker at kunne tilgå dine kontrakter hjemmefra, kræver det kun internetforbindelse at bruge COMAsystem via alle typer enheder.

Modtag notifikationer
Den kontraktansvarlige får en notifikation, når en kontrakt kræver handling. Det kan resultere i betydelige besparelser, da I kan undgå omkostninger på kontrakter, som ikke er relevante mere.
COMAsystem har en række standardiserede alarmer og der kan oprettes ekstra alarmer lige der hvor det skønnes nødvendigt.

Høj sikkerhed
COMAsystem har modtaget en ISAE 3000 revisionserklæring fra BDO, og er derfor godkendt til at opbevare følsomme persondata sikkert og i overensstemmelse med persondataforordningen, som trådte i kraft den 25. maj 2018. Jeres virksomhed er derfor sikret iht. korrekt opbevaring af personfølsom data, når I opbevarer jeres kontrakter i COMAsystem.

Sletning & GDPR
COMAsystem har automatiserede slettefunktioner når kontrakter er opsagte, på den måde understøtter systemet jeres virksomheds påkrævede slettepolitik.

Løbende opdateringer
Vi opdaterer løbende COMAsystem uden meromkostninger, for at give jer den bedst mulige brugeroplevelse. COMAsystem er et SAAS system med hosting placeret i Danmark.

Brugerinstruktion
Vi sælger jer ikke blot et kontraktstyringssystem, men hjælper jeres kommende kontraktansvarlige godt igang med brugen af COMAsystem. Det gør vi med 2 timers oplæring i systemet uden merbetaling.

Spar tid
COMAsystem medfører en frigivelse af ressourcer, da jeres kontraktansvarlige skal bruge væsentligt mindre tid på at varetage kontrakterne.

Er mængden af kontrakter for stor?
Med vores indbox feature kan I sende kontrakter direkte fra jeres printer / kopimaskine ind i systemet.

Høj brugervenlighed
Vi har haft COMAsystem på markedet i næsten 10 år, og har en lang erfaring med at optimere brugen af systemet. Systemet er meget brugervenligt og nemt at begå sig i, hvorfor det er nemt for de kontraktansvarlige i jeres organisation, at komme i gang med at bruger.

Hør Bo fortælle om COMAsystem