Automatiserede kontraktstyringsprocesser

Har du automatiseret dit kontrakt-flow?

Når du laver et nyt salg, får en ny leverandør eller ansætter en ny kollega – hvordan er arbejdsgangen for de tilhørende kontrakter? – Er den manuel, bruger du en tidligere udgave du tilretter i Word og sender du den frem og tilbage via mail?

Opnå tidsbesparelse, databeskyttelse og overblik

Ved at automatisere dit kontrakt-flow i COMAsystems online kontraktstyringssystem kan du opsætte kontraktskabeloner, dette kunne f.eks. være ansættelseskontrakter hvor du kan lave inputfelter som er tilpasset jeres virksomhed.

Du vælger hvilken skabelon som skal benyttes og udfylder den derefter online – herefter gennemser du kontrakten og sender den elektronisk til digital underskrift via touch eller NemID og du får direkte besked når kontrakten er underskrevet. Hvis det er en tidsbegrænset ansættelse, så kan der opsættes en alarm, så du bliver mindet om hvornår medarbejderen stopper – og dermed tage stilling til om kontrakten skal forlænges.

Der kan laves et ubegrænset antal kontraktskabeloner, som kan gøres tilgængelig for alle eller begrænses til afdelinger og personer. Dermed sparer du ikke blot tid, men alle dine kontrakter gemmes sikkert i danske datacenter og du får overblik over alle virksomhedens kontrakter uanset hvor du er.

Kontraktstyring med COMAsystem giver dig

  • Ubegrænsede antal kontraktskabeloner
  • Individuelle input felter
  • Digital underskrift med touch eller NemID
  • Opbevaring og backup
  • Styring og alarmering
  • GDPR compliant automatiseret sletning
  • 3 parts integration med API
  • Scan eller email direkte ind i systemet
  • ADFS integration

Få mere information eller kontakt os hvis du ønsker at vide mere om online kontraktstyring.